یوسف مرادیان در گفت‌و گو با جی‌ پلاس: هنرمندان هیچ وقت تنها نیستند

 

یوسف مرادیان متولد سال ۴۹ است و برای نخستین بار در سال ۷۵ با بازی در فیلم «لاک پشت» اثر علی شاه حاتمی پا به عرصه تصویر گذاشت. بعدها در آثار سینمایی دیگری چون  «موج سوم»، « آقای رئیس جمهور»، «مترو پل» و … و هم چنین سریال ‌هایی چون «کارآگاه علوی»، «مردان آنجلس»، «کلانتر» و « چهل سرباز» ایفای نقش کرده است. او به تازگی بار دیگر در فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی»با علی شاه حاتمی همکاری کرده است. مرادیان در این کار به صورت متفاوتی حضور دارد و مخاطب فقط صدایش را می شنود.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس بیان کرد: «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» یک اتفاق خیلی خوب است. به عنوان یک بیننده و فردی که در  عرصه هنر فعالیت می کنم، همیشه دغدغه ذهنی ام این بود که در مدت زمان اکران یک فیلم سینمایی چه اتفاقی قرار است، بیفتد که تماشاچی روی صندلی خسته نشود و احساس رخوت نکند.

او افزود: در بیشتر فیلم ها تعدد لوکیشن و بازیگر داریم که با بازی های متفاوت همراه است. همه اینها دست به دست هم می دهد تا در یک فیلم سینمایی یک سری اتفاقات رخ دهد ولی در «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» شاهدیم که تنها یک بازیگر و یک لوکیشن وجود دارد که البته نمی توان تابوتی را که در فیلم به عنوان لوکیشن مطرح است، حتی یک لوکیشن به حساب آورد چون فضایی است که بازیگر نمی تواند در آن حرکت کند. در مجموع، کار را دوست داشتم و احساس می کنم که این نوع کار یک موفقیت است و واقعاً به آقای شاه حاتمی تبریک می گویم.

مرادیان خاطرنشان کرد: برداشت شخصی من از پایان این فیلم این بود که در هر سرزمینی بزرگترین و باشکوه ترین پشتیبان هنرمندان، مردم هستند و من این را خیلی دوست داشتم؛ هنرمندان هیچ وقت تنها نیستند، هنرمند با بودن مردمان سرزمینش معنا می گیرد چون کارهایش را می بینند، آنها را نقد و تعریف و نقاط ضعف و قوتش را مطرح می کنند و همه  اینها باعث می شود که هنرمند هر روز در حرفه‌ اش پله های ترقی و تعالی را طی کند، به خداوند ایمان داشته باشد و بداند که بزرگترین موهبت الهی این است که محبوب مردمان سرزمینش باشد. در این فیلم سینمایی می بینیم که مردم در نهایت به این هنرمند (اکبر عبدی) کمک می کنند و باز حتی قبل از اینکه نیازی به کمک آنها باشد عزیزان دیگری از وزارت اطلاعات هستند که این شخصیت را نجات می دهند و این، یعنی ما نیز در هر زمینه ای به آن قدرتی رسیدیم که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن کمک رسان مردم باشیم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش جی پلاس مبنی بر اینکه آیا «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به دلیل داشتن یک بازیگر و لوکیشن می تواند مورد پسند مخاطب جوان قرار گیرد، گفت: قطعاً! این فیلم یک نوآوری در عرصه سینما است. همیشه شاهد بودیم  که جوان های ما از آثار کارگردان هایی که پیشرو بودند و به شکلی سعی کردند اتفاقات جدیدی خلق کنند استقبال کردند چون اصولاً زیاد تکرار را به ویژه در عرصه هنر دوست نداریم. به همین دلیل، این کار یک نوآوری و موفقیت است.

مرادیان که در مراسم اکران خصوصی این فیلم سینمایی نیز حضور داشت، یادآور شد: من از دیدن این فیلم خسته نشدم و احساس کردم که همه عزیزانی هم که در اکران خصوصی فیلم اطراف من نشسته بودند از کار لذت بردند. گذشت زمان را در طول فیلم احساس نکردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 12:41 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.